Privatlivspolitik
Grundejerforeningen Bredbjerg
28.12.2018
Grundejerforeningen Bredbjergs dataansvar
Foreningen, som du er medlem af, behandler personoplysninger og har derfor vedtaget denne privatlivspolitik, der kort fortæller dig, hvilke oplysninger, vi behandler, samt hvordan vi behandler dine personoplysninger. Dette for at sikre en fair og gennemsigtig behandling.
Gennemgående for foreningens databehandling er, at foreningen kun behandler almindelige personoplysninger til bestemte foreningsrelaterede formål og ud fra berettigede (legitime) interesser. Foreningen behandler med andre ord kun personoplysninger, der er relevante og nødvendige til opfyldelse af foreningens angivne formål.
Dine oplysninger slettes, når de ikke længere er nødvendige.
Kontaktoplysninger på den dataansvarlige
Grundejerforeningen Bredbjerg er dataansvarlig, og foreningen sikrer, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med lovgivningen. Til dette formål har foreningen udpeget en dataansvarlig, der kan kontaktes, såfremt du f.eks. har spørgsmål.
Kontaktoplysninger på foreningens dataansvarlige:
Kontaktperson: Formand Morten Bruun Jacobsen
Adresse: Fynsgade 4
Postnummer: 9700 Brønderslev
Telefonnr.: 98821266/40735266
Mail: mbj@gbjrevision.dk
Behandling af personoplysninger
Foreningen behandler følgende personoplysninger:
Her indsamler foreningen oplysninger fra:
Foreningens formål med behandling af dine personoplysninger:
Lovlige grunde til behandling er særligt:
Formål med behandling af medlemsoplysninger:
Foreningen behandler kun personoplysninger ud fra legitime interesser
I det omfang foreningen behandler dine medlemsoplysninger, vil denne behandling udelukkende være motiveret af berettigede (legitime) interesser som:
Samtykke
Foreningens behandling af dine personoplysninger baserer sig på din aktive indmeldelse i foreningen.
Såfremt dine personoplysninger er modtaget af sælger eller ejendomsmægler, informerer foreningen dig om hvilke oplysninger der er modtaget.
Videregivelse af dine personoplysninger:
Opbevaring og sletning af dine personoplysninger
Foreningen opbevarer dine personoplysninger i en periode fra medlemskabets ophør og i overensstemmelse med følgende kriterier:
Dine rettigheder
Du har en række særlige rettigheder efter Persondataforordningen, når foreningen behandler personoplysninger om dig:
Du kan gøre brug af dine rettigheder, herunder gøre indsigelse mod foreningens behandling, ved at henvende dig til foreningens dataansvarlige. Den dataansvarliges kontaktoplysninger finder du øverst i dokumentet.
Hvis du f.eks. henvender dig med en anmodning om at få rettet eller slettet dine personoplysninger, undersøger foreningen, om betingelserne er opfyldt, og gennemfører i så fald de nødvendige ændringer eller sletning så hurtigt som muligt.
Du kan altid indgive en klage til en databeskyttelsestilsynsmyndighed, f.eks. Datatilsynet.
Revidering af privatlivspolitikken
Foreningen forbeholder sig retten til at foretage ændringer i nærværende privatlivspolitik fra tid til anden.
Ved ændringer vil datoen øverst i privatlivspolitikken blive ændret.
Den til enhver tid gældende privatlivspolitik vil være tilgængelig på foreningens hjemmeside
Ved væsentlige ændringer vil du modtage meddelelse herom.
Revisionshistorik
Bilaget er udarbejdet af Grundejerforeningen Bredbjerg, 1. udgave, 28. december 2018.
Indkaldelse til arbejdsdag
Næste arbejdsdag forventes at blive i foråret 2019 eller 2020, afhængig af behovet.
Sidste arbejdsdag var den 6. maj 2017.
Fra kl. 10.00 til ca. 13.00 med efterfølgende grilpølser, kaffe og kage.
Nedenstående kan ses oplægget til arbejdsdagen i 2017
Vi skal bl.a. fjerne udhængende grene så de ikke generer renovationsvognen, klippet grøfter, vejkanter, renovere veje, bekæmpe hybenroser o.s.v.
Forud for dagen udarbejdes en opgaliste, som vil blive fordelt på dagen til de fremmødte.
Vi mødes på hjørnet af Bredbjergvej og Vandmanden medbringende arbejdsredskaber.
Vi har brug for 2 biler med trailer, trillebører, grensakse, ørnenæb, buskrydder, spader, skovle og river
Arrangementet afsluttes med ”pølsegilde og øl og vin”.
VIGTIGT ang. Forsikringsforhold:
Foreningen har ikke en arbejdsskadeforsikring og de der tilmelder sig, skal sørge for at de er forsikret for arbejdets udførelse igennem deres egen ulykkesforsikring. En betingelse for at denne gælder, er bl.a. at man kun bruger sine egne ”arbejdsredskaber”. Så undgå venligst at udlåne arbejdsredskaber til hinanden.
TILMELDING:
Af hensyn til planlægningen af dagen vil vi gerne have en forhåndstilmelding fra de der vil deltage og som har mulighed herfor.
Advisering om tilmelding udsendes i god tid.
Man tilmelder sig pr. mail med oplysning om antal deltagere og hvilke ”arbejdsredskaber” man kan ”byde ind med”.
Og også om man deltager i det efterfølgende traktement.
Tilmelding når indkaldelsen er udsendt - og gerne inden 1. maj 2017.
PS
Selvom at man ikke har forhåndstilmeldt sig (og pludselig får mulighed), er man selvfølgelig meget velkommen til at møde op alligevel. Alle ”hænder” kan bruges – og vi har sikkert pølser nok.
Vi håber at vi får en lige så hyggelig arbejdsdag som i 2013 og 2014.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Redigeret den 6. maj. 2015.